YHDISTYS

Turun Rotukissayhdistys - Åbo Raskattförening TUROK ry on perustettu 1974.

TUROK on Suomen Kissaliiton jäsenyhdistys ja kuuluu sen välityksellä kansainvälisen kissaliiton Federation Internationale Feline d'Europe (FIFe) kattojärjestöön. Yhdistyksen järjestämissä näyttelyissä noudatetaan FIFen ja Suomen Kissaliiton rotumääritelmiä ja sääntöjä.

Tältä sivulta löydät hallitusten jäsenten ja yhdistyksen toimihenkilöiden yhteystiedot sekä yhdistyksen säännöt. Koko hallituksen tavoitat osoitteella hallitus@turok.fi.

Suomen kielen lisäksi toimihenkilöistä osan kanssa voi asioida sujuvasti myös seuraavilla kielillä: englanti (en), ruotsi (sv).

Puheenjohtaja ja näyttelysihteeri

Essi Anttila (en)

puheenjohtaja@turok.fi
show@turok.fi

Varapuheenjohtaja, pentuneuvoja ja ulkomaan ilmoittautumiset

Emilia Jalo

Mikko Tepponen
kalusto@turok.fi

Mitä mentori tekee?

Mentorit auttavat jäsenistöä kasvatukseen, näyttelyttämiseen ja Suomen Kissaliiton ja FiFén sääntöihin liittyvissä asioissa. Yhteyttä voit ottaa luottamuksellisesti.