Kimppakyyti Tampereelle 16.5.
9 viestiä • Sivu 1/1
Kimppakyyti Tampereelle 16.5.Koska yhdistyksen kimppakyyti ei tänä vuonna kohdistu Tampereelle ja julkisilla ei sinne ajoissa ehdi, ajattelin ryhtyä tuumasta toimeen. Eli kysyin tutulta liikennöitsijältä, mitä maksaa. Pikkubussilla edestakaisen matkan hinnaksi tulisi hieman alle 20 euron. Eli löytyykö halukkaita pikkubussillista Tampereelle menijöitä?
Re: Kimppakyyti Tampereelle 16.5.Heippa,
Voisi kiinnostaa kyyti, riippuen reitistä ? t- Minna
Re: Kimppakyyti Tampereelle 16.5.Reittiä en ole vielä sen kummemmin selvitellyt, mutta lähtö voisi olla Turun Prismasta. Reitti varmasti vie Vaskion ohitse Salo-Aura tietä, mutta nyt tarvittaisiin lisää innokkaita matkalaisia mukaan, jotta matka toteutuisi
Re: Kimppakyyti Tampereelle 16.5.Puhutaanko nyt vain sunnuntaista?
Re: Kimppakyyti Tampereelle 16.5.Olen Tampereelle menossa molemmiksi päiviksi (ees-taas-ees-taas), mutta olen Salossa
Ja otsikon mukaan puhutaan sunnuntaista
Re: Kimppakyyti Tampereelle 16.5.Täällä olisi yksi vain sunnuntaiksi yhden kissan kanssa lähtevä kyytiä vailla.
Re: Kimppakyyti Tampereelle 16.5.Me tultaisiin kans kyytiin siis minä ja kaksi kissaa. Ollaan vaan sunnuntaina menossa
Re: Kimppakyyti Tampereelle 15 ja 16.5Heippa! Olen myös menossa Pirokin näyttelyyn molemmiksi päiviksi. Ajatuksena ajaa molemmat päivät, mutta kimppakyyti olisi kyllä mieluisampi vaihtoehto.
Jos isompi kyyti järjestyy,hyvä niin. Muuten voi halutessa ottaa munhun yhteyttä kyydin järjestämiseksi. Asun Littoisissa.
Re: Kimppakyyti Tampereelle 16.5.Kaipailisin myös kimppakyytiä Tampereelle, molemmiksi päiviksi! Yksi ihminen, yksi boxi. Mahdollista myös tulla minun kyydissä jos ei löydy meille kyytiä! Asun turun keskustassa.
9 viestiä • Sivu 1/1
Paluu Näyttelymatkat ja kimppakyydit PaikallaolijatKäyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa |